1.1.07

In memoriam 2006

Drago koledarsko leto 2006. Dosti nenavadnega si mi napletlo, ampak po enem letu se morava posloviti. Lepo se imej skupaj z ostalimi, ki že počivajo kot del zgodovine. Nekateri se te bomo še dolgo spominjali, tudi če ne vedno zaradi najlepših reči. Počivaj v miru!

Vsekakor je bilo slovo od 2006 za Ljubljano eno od zanimivejših v zadnjem času. Prvič odkar imam ljubljansko državljanstvo, me je kakšen silvestrski koncert tako navdušil, da sem si ga dejansko želel ogledati. Govorim seveda o Magnificu na Kongresnem trgu. Stari maček se je tudi tokrat izkazal. Svoje uspešnice je priredil v lahkotno mešanico funka in countryja, recimo Gospod težko sem ponižen smo slišali pa kar v valček verziji.

No, še bolj kot Magnifico sam, me je pravzaprav zanimal nastop meteorsko uspešnega dvojca, ki je svoje čase nastopal pod njegovim okriljem. Da Phenomena sta svoje odigrala kar korektno, le komunikacijo z občinstvom bosta morala še trenirati. :)

Aja, pa če že kritiziram - ozvočenje na Kongresnem trgu me ni najbolj navdušilo. Je pa res, da bi bilo najbrž bolje, če se ne bi počutil kot da sem nekje na fronti. Po trgu je non stop pokalo, cvililo, žvižgalo. Vsake toliko je padla tudi kakšna petarda, ki je bila slišati bolj podobno kakšni granati. Sploh pa od kod ljudem toliko denarja!? Saj vsa ta pirotehnika ni bila ravno zastonj!

PS: Ko smo ravno pri zapravljanju denarja - obstajajo ljudje s katerimi sem mogoče spregovoril 5 besed v življenju, pa mi vseeno pošiljajo SMSe s čestitkami. Očitno pošljejo SMS vsem, ki jih imajo v imeniku. Zakaj!? Da ne govoimo o tej obupni folklori pošiljanja skrajno osladnih sporočil... Še najbolj me je razveselil znanec Mark iz Anglije, ki se je toliko potrudil, da mi je poslal preprosto voščilo v slovenščini. Samo Srečno novo leto, pa je bilo dovolj za pozornost. Hvala Mark. In hvala vsem tistim, ki ste se vzdržali osladnosti.